top of page

Exchange Coordinators Meeting 2016

Το ExCoMeeting 2016 έλαβε χώρα αρχικά στην όμορφη πόλη της Θεσσαλονίκης έπειτα στον μαγευτικό Βόλο, από την Παρασκευή 8 Απριλίου έως την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016. Οι συμμετέχοντες έφτασαν τους 35 από το εξωτερικό ενώ στο συνέδριο συμμετείχαν ακόμα 20 Έλληνες από τη Θεσσαλονίκη και 10 από το Βόλο, ως οργανωτική επιτροπή. Κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων ημερών το event είχε κυρίως χαρακτήρα συνεδρίου με γενικές συνελεύσεις κατά τη διάρκεια των πρωινών ωρών, ώστε να ληφθούν σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το πρόγραμμα πρακτικής άσκησης του οργανισμού μας και διάφορα trainings κατά τις απογευματινές ώρες με σκοπό όλα τα μέλη να αναπτύξουν ορισμένες δεξιότητες σχετικά με διάφορα ζητήματα όπως πχ η συνεργασία, η ομαδικότητα , η διαχείριση και η πραγμάτωση ενός project/μιας εργασίας κπα. Για την επίτευξη αυτών των δράσεων χρησιμοποιήθηκαν χώροι της Γεωπονικής Σχολής του ΑΠΘ καθώς και του ερευνητικού κέντρου ΚΕΔΕΑ, οι οποίοι παραχωρήθηκαν από τη διοίκηση του ΑΠΘ καθώς και από την κοσμητεία της Γεωπονικής Σχολής, γεγονός για το οποίο τους ευχαριστούμε θερμά. Το βράδυ του Σαββάτου πραγματοποιήθηκε το tradefair κατά το οποίο οι συμμετέχουσες χώρες Κροατία, Βουλγαρία, Σουηδία, Βέλγιο, Ελβετία, Αυστρία, Λευκορωσία, Μπαγκλαντές, Τρινιντάντ, Τομπάγκο και φυσικά Ελλάδα παρουσίασαν ποικιλία φαγητών και ποτών από τη χώρα καταγωγής τους. Το απόγευμα της Δευτέρας ο ηλιόλουστος καιρός μας επέτρεψε να πραγματοποιήσουμε ξενάγηση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Οι συμμετέχοντες καλωσόρισαν το ευχάριστο διάλειμμα ως ευκαιρία να θαυμάσουν τις αρχαιότητες τις πόλεις αλλά και να αποβάλουν την ένταση των trainings με μια βόλτα στην παραλία, κοντά στον Λευκό Πύργο. Το ίδιο βράδυ , πραγματοποιήθηκε το επίσημο ευχαριστήριο party από τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής προς τους συμμετέχοντες , το οποίο και γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Την Τρίτη το πρωί αναχωρήσαμε για την πόλη του Βόλου. Με την άφιξή εκεί, πραγματοποιήθηκε ομιλία από καθηγητές του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας. Το προσωπικό καλωσόρισε με θέρμη όλους τους συμμετέχοντες και πραγματοποιήθηκε ανοικτός διάλογος σχετικά με τη λειτουργία αντίστοιχων Πανεπιστημίων στο εξωτερικό. Στη συνέχεια, τα μέλη του IAAS Βόλου ανέλαβαν να μας ξεναγήσουν στην πόλη , όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γευτούν παραδοσιακά ελληνικά πιάτα καθώς και θαλασσινούς μεζέδες σε μια παραδοσιακή ταβέρνα στην παραλία του Βόλου.

Το επόμενο πρωινό πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη έξω από την πόλη του Βόλου σε μία πραγματικά αξιοθαύμαστη επιχείρηση, στους Μύλους Λούλη, τη διοίκηση της οποίας ευχαριστούμε εγκάρδια . Ο υπεύθυνος εκεί μας ξενάγησε στον χώρο, μας παρουσίασε την δουλεία τους και απάντησε πρόθυμα σε όλες τις απορίες των συμμετεχόντων. Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για τη Μακρυνίτσα Πηλίου όπου επισκεφθήκαμε έναν τοπικό συνεταιρισμό γυναικών, οι οποίες παρασκευάζουν γλυκά του κουταλιού. Εκεί οι συμμετέχοντες από το εξωτερικό είχαν την ευκαιρία να δούνε τη διαδικασία από κοντά βήμα-βήμα αλλά και να συμμετέχουν στην διαδικασία παραγωγής. Στην συνέχεια ακόμα, τους δόθηκε η δυνατότητα να δοκιμάσουν αλλά και να αγοράσουν όποιο γλυκό επιθυμούσαν. Το απόγευμα συνεχίστηκε με εκδρομή στη πανέμορφη Μακρυνίτσα Πηλίου , όπου περιπλανηθήκαμε στα γραφικά στενά της και θαυμάσαμε την υπέροχη θέα από το βουνό. Το βράδυ δειπνήσαμε σε ταβέρνα του χωριού με παραδοσιακά ελληνικά πιάτα. Την επόμενη μέρα αναχωρήσαμε για τη Θεσσαλονίκη, κάνοντας μια μικρή παράκαμψη στα πανέμορφα Μετέωρα. Εκεί όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν αυτό το σπάνιας ομορφιάς φυσικό τοπίο και να επισπευτούν το μεγαλύτερο από τα «αιωρούμενα» στο κενό μοναστήρια. Η όμορφη αυτή εβδομάδα πλησίαζε στο τέλος της. Όταν φτάσαμε στην Θεσσαλονίκη δόθηκε ελεύθερος χρόνος για ξεκούραση ή ψώνια ενώ το βράδυ πραγματοποιήσαμε το αποχαιρετιστήριο δείπνο προς τιμή των συμμετεχόντων μας. Το συνέδριο είχε τελειώσει, αφήνοντας μας όλους γεμάτους με όμορφες αναμνήσεις και δυνατές φιλίες με ιδιαίτερους ανθρώπους από όλον τον κόσμο. Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε ότι η οργάνωση ενός τέτοιου σημαντικού event, όπως το ExCo Μeeting, εφοδίασε όλα τα μέλη της ελληνικής οργανωτικής επιτροπής, με εμπειρία και έθεσε ακόμη πιο ψηλά τον πήχη για επόμενες δράσεις μας.